Quote

economia darului, aici, acum, noi

preluam si ne bucuram:

Dragii noștri, nu știu câți dintre voi știu cu ce se mănâncă economia cadoului asta, și de ce ni-s noi ”un proiect de economia cadoului”. Adicătelea și carevasăzică lucrușoarele noastre nu au preț, le vrem să fie energie în mișcare, bucurie vie. Încă înainte de-a auzi de economia asta a cadoului mi-a fost tot timpul greu să cer bani pentru lucrurile pe care le fac cu atâta drag. Așadar am decis să le creez fără așteptări, de dragul de a le crea, în sine. Bucuria de a le vedea purtate este o altă răsplată, și dacă doriți și simțiți că vreți să îmi dați ceva în schimb, este la latitudinea și libertatea voastră, iar eu voi ști că în acest caz ceea ce mi-ați dat a fost dat cu dragoste. Vă pup, primăvăriți-vă cu niște cercei, că uite ce minune de primăvară este afară!!

Aici Acum Noi, urmariti-i, sustineti-i, vizitati-i 🙂

One response to “economia darului, aici, acum, noi

  1. Pingback: Cadouri handmade de la prieteni | Casa de Cultura Permanenta

Leave a Reply

