Iunia, fericirea si lumea larga

In sfarsit, am cunoscut-o pe Iunia 🙂 Am cunoscut un om minunat care lucreaza alaturi de noi la crearea unei lumi mai frumoase. Daca nu ati auzit sau nu ati vizitat inca Atelierul de Infrumusetare Interioara din Timisoara, e musai sa o faceti 🙂

Noi n-am ajuns la atelier, dar a venit Iunia in Cluj. Am petrecut impreuna o saptamana splendida. O data in plus, Casa nu doar a fost vie, ci a inflorit, a crescut, a zambit, si-a infipt radacinile si mai adanc in pamant si in suflete.

Iunia a adunat in preajma ei vreo 20 de oameni – prieteni, cunostinte, necunoscuti – cu totii zambitori si doritori de autenticitate si onestitate. In acea seara, la atelierul numit Prin lume, spre fericire, am ascultat experientele Iuniei prin lume si am invatat sa pretuim fericirea. Nu ca pe un lux ocazional – fiind nefericiti cu momente de fericire, ci ca pe un stil de viata, ca pe un mod de a fi in lume – fericiti cu micile noastre momente de nefericire. Nepretuita invatatura ! ❤

Cartea Iuniei a ramas pe rafturile bibliotecii noastre. Am dus un exemplar si la Kaja Tanya 🙂

Suntem bucurosi si optimisti: inima la inima, schimbam lumea ! Si suntem datori cu o vizita si un atelier la Timisoara 🙂

—————————————————————–

Zambeste lumii.
Fii autentic.
Scapa de superficialitate.
EVITA SA TE PLANGI.
Fii recunoscator si apreciaza viata mai mult.
Descopera ce esti aici sa faci, apoi fa acel lucru.

Iubeste oamenii mai mult.

Fii tolerant.
Termina cu competitiile prostesti.
Ignora reclamele si moda.
Fii mai mult decat se asteapta altii sa fii.
Mananca mai multe vegetale.
Stinge luminile.

Dovedeste-ti curajul.

Asuma-ti responsabilitatea.
Fii liber.
CREDE SI TI SE VA DA!

Iunia, te iubim si fie ca iubirea asta sa se raspandeasca de la inima la inima.

cartea3d

Leave a Reply

