Atelier DIY – Spatiul de meditatie si relaxare

In demisolul casei avem un spatiu generos care de-a lungul anilor a indeplinit tot felul de functii. De la camera de cazare pentru receptioner si depozit de lenjerie pe perioada functionarii pensiunii, la depozit de mobila si unelte inainte si dupa ce am inchis pensiunea.

Depozitarea nu e intotdeauna cea mai buna idee. Un lucru ‘pus acolo’ aduce altul dupa sine, pana cand iese debandada 🙂 Iar spatiul nu e folosit la potentialul sau.

Asa a fost situatia si cu camera de care ne-am ocupat astazi. Spatiu de tranzit spre alte incaperi din demisol, camera de meditatie – cum o vom numi de acum incolo – devenise un depozit temporar, ‘pana cand ne vom face timp sa punem lucrurile la locul lor’. Doar ca acel timp parea ca nu mai vine, din preocupare pentru tot felul de alte lucruri, momente, evenimente si persoane 🙂

De cand am deschis usile Casei, insa, Atulyo Sarmado a venit cu constiinciozitate si dedicatie sa tina sesiuni de mediatii la noi. De-a lungul timpului, parca parca spatiul comun principal nu corespundea intru totul acestor activitati. Asa ca ne-am decis sa amenajam o parte din demisol in camera de meditatie.

Ne-am pus pe treaba si, in vreo 6 ore, am debarasat locul, am facut curat, am luat o parte dintre decoratiunile folosite pe vremea pensiunii si….

1 2 3 4 5

Multumim celor de la Erfiga pentru fabulosul suport de lumanari 🙂

Speram sa va inspire modul in care noi am reusit sa redam identitate si spirit unui spatiu inainte gol si inert. Si speram sa invite cat mai multa lume la meditatie, relaxare, lectura sau orice alte idei de proiecte si evenimente adresate bunastarii.

Leave a Reply

